'', da's Thai voor 'Hallo' - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Marlon Dijck - WaarBenJij.nu '', da's Thai voor 'Hallo' - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Marlon Dijck - WaarBenJij.nu

'', da's Thai voor 'Hallo'

Door: marlonvandijck

Blijf op de hoogte en volg Marlon

28 Oktober 2011 | Nederland, Ysselsteyn

Lieve vrienden, beste fans,

Bij dezen mijn eerste reisverslag voor de reis naar Thailand. Iedereen die niet tot mijn goede vrienden behoort, mag zich bij dezen afmelden. Hotmail wilde graag aan iedereen met wie ik ooit via e-mail contact heb gehad een uitnodiging voor mijn waarbenjij-pagina sturen. Dit maakt weer eens duidelijk hoe goed computers en ik kunnen samenwerken en hoe blij ik ben als ik straks 3 maanden niet zoveel met technologie te maken heb, maar juist vooral met wokmaaltijden (yes!) en mooie stranden (dubbelyes!)..

Anyway, ik wilde jullie dus laten weten dat ik via deze site te volgen ben in Hong Kong, Thailand, Laos en Cambodja (al weet ieder van jullie waarschijnlijk ook dat ik heel slecht ben in contact houden op afstand), en mogen jullie mijn reis beschouwen en becommentarieren (gewoon lekker thuis vanaf de bank, met een kop warme chocomel in je hand).
Mocht ik daar deze week nog tijd voor hebben (plenty; oké, nemen), dan zal ik jullie ook nog een leuk verhaaltje vertellen over de afgelopen 3 weken die ik heerlijk in San Diego heb vertoefd :)
Anders zal ik mijn eerste bericht schrijven vanuit Hong Kong, waar ik Stephi op ga zoeken: VIND IK LEUK!

Liefs en tot snel, kuskuskus Marlon

  • 28 Oktober 2011 - 21:12

    Marlon Van Dijck:

    Godverdorie, die computers toch.. Had speciaal voor jullie, mijn aanhangers, op google translate opgezocht hoe je hallo schrijft in Thai, maar dat wilde deze fijne waarbenjij niet toevoegen. Dan moeten jullie het zelf maar opzoeken als je het echt wil weten :)
    BIG LOVE

  • 29 Oktober 2011 - 10:13

    Nikkie:

    Marilon!! Wat een gaaf avontuur heb je in het vooruitzicht. Ik kan niet zeggen dat ik niet jaloers ben nu ik weer in het grauwe grijze NL te vinden ben! :-)

    Ik hoop je nog te kunnen bewonderen, zien, knuffelen etc. komende dagen want dat is alweer zo'n 13 maanden niet gebeurd... Laten we daar geen 16 van maken!

    Een dikke kus vanuit het Eindhovense X

  • 30 Oktober 2011 - 19:44

    Iona:

    marilon je gaat stephie bezoeken!! wow! geef haar een hele grote knuffel van mij! en veel plezier natuurlijk in asia! kuskus (en hoor graag de san diego verhalen, heb je die ene professor nog gezien?)

  • 30 Oktober 2011 - 21:12

    Kristel:

    Sawadi Ka Marlon, als ik het me goed herinner betekent dat zoiets als hallo Marlon. Ik beschouw me niet als een goede vriendin, wel als een goed, leuke en gezellige tennispartner! Dus ik ben blij dat je hotmail mij ook deze link heeft gestuurd ;-)
    Heel veel plezier de komende maanden, niet teveel plannen en vooral genieten!
    Ben jaloers op je!

    Gr. Kristel

  • 03 November 2011 - 18:05

    Maud:

    heeeeeeeeeul veeel plezier, succes met je mooie avonturen ;)

  • 05 November 2011 - 12:18

    Fem:

    Marilon!!!
    Ben je veilig aangekomen? Hoe is het bij Stephii? Ga er ontzettend van genieten lieverd en ik kijk uit naar je volgende post!

    dikke kus Fem

  • 06 November 2011 - 10:42

    :

    marlon, wij gaan jouw reis op de voet volgen en zijn heel benieuwd naar jouw avonturen. Een super leuk verblijf daar en geniet er van.

    groeten van ons uit Sambeek

  • 06 November 2011 - 10:46

    Eva :

    Hoe is het daar ? lekker weer daar?

  • 06 November 2011 - 14:45

    Nieke:

    Have fun! loves

  • 06 November 2011 - 16:48

    Lary:

    Baby love! Ik ben nu al zooo benieuwd naar je verhalen. Geniet ervan! En ik wil snel iets van je horen dus als je een keertje kunt skypen hoor ik het heel graag:) Heel veel liefs en een dikke kus!

  • 07 November 2011 - 21:54

    Trudy Peters:

    Hallo Marlon,goed aangekomen in Hong Kong? Wij wensen je een Fijne tijd daar. Groetjes Henri en Trudy

  • 12 November 2011 - 15:29

    Eva Janssen:

    heey marlon
    hoe is het daar in bangkok?
    ik heb op het journaal gehoord dat er in bangkok overstromingen zijn.

  • 13 November 2011 - 20:06

    Fa. Janssen Boxmeer:

    Ha grote nicht,

    Kei gaaf zo"n vakantie, geniet
    van alles en iedereen en we gaan
    je natuurlijk volgen!!!

    Groetjes uit Boxmeer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlon

Actief sinds 28 Okt. 2011
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 16065

Voorgaande reizen:

03 November 2011 - 01 Februari 2012

Lekker weg uit eigen land

Landen bezocht: